Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αντιδράσεις και ερωτήματα για επέκταση δομής επήλυδων στο Φυλάκιο Έβρου

 

Αντιδράσεις και ερωτήματα για επέκταση δομής μεταναστών στον Έβρο: Είναι σαν να τους λέμε «μπείτε»

Αιφνιδιασμένοι και αντίθετοι στην επέκταση δομής δομής φιλοξενίας μεταναστών στον Έβρο, είναι κάτοικοι και φορείς της περιοχής που κάνουν λόγο για «νέα δομή» για 1.500 αλλοδαπούς.

Απόλυτα αιφνιδιασμένοι και κάθετα αντίθετοι δηλώνουν φορείς και κάτοικοι στον Έβρο στην απόφαση του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής και Ασύλου να επεκτείνει τις υπάρχουσες δομές φιλοξενίας μεταναστών στο Φυλάκιο Έβρου για επιπλέον 1.500 άτομα.

Το Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης (ΚΥΤ) στο Φυλάκιο Έβρου λειτουργεί από τον Απρίλιο του 2013 και η δυναμικότητά του είναι 282 ατόμων, ενώ μπορεί να φιλοξενεί και ασυνόδευτα ανήλικα. Δίπλα σε αυτό βρίσκεται και λειτουργεί και Προαναχωρησιακό Κέντρο Κράτησης Αλλοδαπών (ΠΡΟΚΕΚΑ)…. συνεχείστε στην πηγή

……………………………………

Alexandra Gkouliama-Mandalidou Αυτοί που νοιάζονται για όσα λέω παρακάτω είναι μάλλον λιγοστοί. Μόνο εγώ και λίγοι ακόμα…

————-
Δεν έχουν όλοι έγνοια για το τί γίνεται στον βόρειο Έβρο σήμερα. Δεν ξέρει ο κόσμος έξω από τον νομό μας, το χωριό Φυλάκιο που τώρα είναι ανάστατο. Ούτε καν την ύπαρξη Κέντρου Υποδοχής Μεταναστών εκεί…Δεν καταλαβαίνουν οι φίλοι μου στην υπόλοιπη Ελλάδα και στο εξωτερικό, γιατί οι μισοί Εβρίτες βάλαν σήμερα προφίλ με διαμαρτυρία στους λογαριασμούς τους. Δεν ξέρουν. Μόνο εγώ και λίγοι ακόμα…

Ο Έβρος, που λέτε, σήμερα έχει ταραχή. Σύντομα θα τα πω, μη σας πολυσκοτίζω.
Πολιτικός δεν είμαι, άλλωστε, ούτε από τη φύση μου, ούτε από τη θέση μου· κι η ιδεολογική τοποθέτησή μου στα κοινά είναι γνωστή και σταθερή. Και χειροκροτούσα πάντοτε -εγώ και πολλοί άλλοι- όποιον πολιτικό ερχόταν και ενθάρρυνε τον τόπο μου λέγοντας ότι «η Πατρίδα έχει καρδιά που χτυπάει εδώ» ή ότι «η Ελλάδα δεν πέφτει, γιατί ο Έβρος αντέχει» ή ότι «η Αθήνα αναγνωρίζει τον ρόλο του Έβρου ως ύψιστης εθνικής ασφαλείας και θα τον ενισχύσει». Και κοιμόμασταν ήσυχοι. Όχι μόνο εγώ, μα και πολλοί ακόμη…

Και στις διαβεβαιώσεις της Πολιτείας -πέρυσι τέτοιον καιρό- ότι ΔΟΜΕΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ εμείς ανακουφιζόμασταν και νιώθαμε υπόχρεοι και ευεργετημένοι απ´τη Μητέρα-Πατρίδα που έχει τον νου της στη Θράκη… νυν και αεί αγαθοί, καλοπροαίρετοι αγνοούντες Θράκες -θα πεις- ασύνδετοι κι απόμακροι από τα κέντρα λήψεως αποφάσεων· πάντα γελαστοί και γελασμένοι…

Και ήρθε η μέρα -χρόνος καλά καλά δεν πέρασε απ´τις διαβεβαιώσεις- και μας ανακοινώθηκε πως η δομή υποδοχής μεταναστών στο Φυλάκιο Έβρου ΠΡΕΠΕΙ να επεκταθεί, ΠΡΕΠΕΙ να ετοιμαστεί για 2.500-3.000 ψυχές και ΠΡΕΠΕΙ να εφοδιαστεί πλήρως με υποδομές- μέχρι και με σχολείο. Και όλα αυτά παράλληλα με την ενίσχυση του περιώνυμου Φράχτη και την τοποθέτηση σημαντικής δύναμης νέων συνοριοφυλάκων… Αστείο ε; Οξύμωρο. Σαν να λέμε «έχουμε φράκτη απέραστο και χιλιάδες οπλισμένους πια στη μεθόριο, αλλά φροντίζουμε σε περίπτωση που σας ξεφτιλίσουν εισβάλλοντας 2-3.000 ψυχές»… Και παίζουμε με τις λέξεις και «δεν είναι δημιουργία νέου ΚΥΤ· είναι επέκταση/αναβάθμιση/βελτίωση» και «πώς κάνετε έτσι;»…
Δεν ξέρω ποιος επέτρεψε, ποιος θέλησε, ποιος ζήτησε, ποιος επωφελείται από αυτό που τώρα ζει ο τόπος. Δεν ξέρω και ποιος έχει απαντήσεις.Ο Έβρος σίγουρα όχι.

Αλλά και τί είναι ο Έβρος για τα αποφασίζοντα κέντρα, στο κάτω κάτω; Μια απομακρυσμένη επαρχία· εκεί που στεριώνεις τον χάρτη της χώρας με την πινέζα. Εκεί που κάποιοι υπηρέτησαν θητεία και έχουν στον νου τους την πατρίδα μου με χρώμα το χακί. Εκεί που το ομώνυμο ποτάμι χωρίζει δυο ηπείρους και δεν-ξερωγω-τί-άλλο-έλεγε-η-ρημαδογεωγραφία. Ποιος να θυμάται άραγε; Μόνο εγώ και λίγοι ακόμα…

Η πικρία μας για τέτοιου είδους αποφάσεις μόνο με παιδιού που τ´αδικεί η μάνα συγκρίνεται.

– Μάνα, Πατρίδα, ακούς;

 

ΠΗΓΗ: ΑΛΦΕΙΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ
https://alfeiospotamos.gr/?p=46835

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια