ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ vs ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ, ΠΟΙΟΣ ΛΕΤΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ;
ΟΣΟΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ 1980 ΜΕΧΡΙ 1990, ΘΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΔΕΙΛΑ-ΔΕΙΛΑ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΜΠΙΛΙΑΡΔΑΔΙΚΑ ΤΩΝ ΓΕΙΤΟΝΙΩΝ. ΤΟΤΕ ΒΑΖΑΜΕ ΕΝΑ ΚΕΡΜΑ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΑΜΕ ΚΑΠΟΙΑ CREDITS ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΑΜΕ. ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ ΜΟΥ ΩΣ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ.
ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΑΝ ΠΑΚΜΑΝ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΣΕ ΩΣ ΕΝΑ ΚΙΤΡΙΝΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΟΥΚΙΔΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΙΣ ΦΑΣ. ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑΝ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΑΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΥΚΙΔΕΣ ΑΠΟΦΕΥΓΩΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ (ΠΙΣΤΑ).
ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΑΝ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΚΟΡ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΤΑ ΑΡΧΙΚΑ ΤΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟΠΙΝΑΚΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΕ Η ΠΑΙΧΝΙΔΟΜΗΧΑΝΗ. ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΤΡΩΓΕ ΕΝΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΧΑΝΑΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ. ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΕΡΔΙΖΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΠΕΡΝΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ.
ΑΝ ΤΩΡΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΙΜΟ ΤΟΤΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ, ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΟΥΝ. ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΤΙΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΩ.
ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΩΣ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ, ΝΟΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΟΠΟΥ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, Η ΕΦΟΡΙΑ, ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΣΙΚΩΘΕΙ ΩΣ ΑΦΕΝΤΑΔΕΣ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΜΑΣ, Κ.Τ.Λ. . ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΟΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΚΟΥΚΙΔΕΣ, ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟΘΕΤΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΣΚΟΡ ΠΑΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑ, ΟΛΟΙ ΧΑΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΚΟΡ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΑΜΕ. Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕ ΗΤΑΝ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΙΓΝΙΔΟΜΗΧΑΝΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΑΦΕΛΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΖΗΛΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΣΤΟΝ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΑΥΤΟ ΚΟΣΜΟ.
ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΑΣ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΒΙΩΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΕΧΘΡΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ. ΝΟΙΩΘΕΤΕ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΤΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ;
ΕΓΩ
ΟΧΙ. ΤΩΡΑ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΚΑΙ ΘΑ
ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΠΟΥ ΘΑ ΚΛΗΘΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ. ΚΑΙ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑΝ
ΚΟΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ. ΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ, ΠΑΝΤΟΤΕ ΑΛΛΟΣ ΘΑ ΣΟΥ
ΤΑ ΚΡΑΤΑΕΙ. ΑΡΚΕΙ ΜΟΝΑΧΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΡΙΖΑ
ΚΑΙ.....ΠΑΕΙ ΤΟ ΣΚΟΡ ΣΟΥ, ΧΑΘΗΚΕ!
ΕΝΑΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΣΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΟΜΗΧΑΝΗΣ ΤΩΝ ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΩΝ. ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΥ, ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ. ΤΟ ΣΦΥΡΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΕΙ, ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ. ΤΟ ΣΦΥΡΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΩ!
ΕΛΑ ΚΑΙ Ε.ΣΥ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΤΡΙΞ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΣΕΙ ΑΝΟΗΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΣΟΥ.
ΟΤΑΝ ΠΑΨΕΙΣ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ,ΘΑ ΠΑΨΟΥΝ ΑΥΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.
ΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΕΚΠΛΗΡΩΣΕΙΣ!
https://toploiotonfaiakon.blogspot.com/2020/09/vs.html
Δεν υπάρχουν σχόλια