ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ «ΥΠΕΦΕΡΑΝ» ΚΑΙ «ΣΦΑΓΙΑΣΤΗΚΑΝ» ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ
«Μόλις έλειψε ο Αλέξανδρος, ορφάνεψαν τα έθνη». Κ.Μοντεσκιέ
«Ο Μέγας Αλέξανδρος είναι προφήτης μιας καλύτερης εποχής, ο ειρηνοποιός
όλου του κόσμου». Ο.Τορν
Απάντηση σε όλους τους υβριστές δίνουν οι ίδιοι οι λαοί που υποτίθεται
ότι «υπέφεραν» και «σφαγιάστηκαν» από τον Μ. Αλέξανδρο. Είναι οι κάτοικοι του
Νοτιοδυτικού Αφγανιστάν και του Βορειοδυτικού Πακιστάν (οι Καλάς) που
υπερηφανεύονται ότι είναι απόγονοι του Μ. Αλεξάνδρου...Στο Αφγανιστάν, στο
άκουσμα του ονόματος Ελλάδα ριγούν και ονειρεύονται... «Αγκαλιάζουν» φιλόξενα
τον Έλληνα επισκέπτη, αν και συνήθως είναι επιφυλακτικοί με τους ξένους...
Εκατομμύρια άνθρωποι στα βάθη της Ασίας, αποτελούν (και το δηλώνουν) ζωντανά
μνημεία ενός ιστορικού γεγονότος χιλιάδων ετών: της πορείας του Μ. Αλεξάνδρου,
του στρατηλάτη – εκπολιτιστή...
Το 1993 ο τότε πρεσβευτής της Ινδίας στην Αθήνα Αφτάμπ Σετς χαρακτήρισε
τον Μ. Αλέξανδρο ως τον σπουδαιότερο άνδρα που έζησε ποτέ στη Γη. Μιλώντας σε
εκπομπή ιδιωτικού καναλιού ο Σετς, σχολίασε τον χαρακτηρισμό «άθλιος σφαγέας
των λαών», λέγοντας: «όποιος λέει κάτι τέτοιο δεν αξίζει να έχει θέση στην
ιστορία». Στη συνέχεια μίλησε με θαυμασμό για το έργο του Μ. Αλεξάνδρου στην
Ινδία. Ανέφερε μάλιστα ότι ακόμη και σήμερα σώζονται πολλά μνημεία στην Ινδία
από την εποχή εκείνη και υπάρχουν πολλές λέξεις ελληνικές που είναι όμοιες με
τις ινδικές.
Η αγάπη και η εκτίμηση των Περσών στο πρόσωπο του Μ. Αλεξάνδρου τους
κάνει να τον θεωρούν δικό τους βασιλιά. Στην επική τους ποίηση εκθειάζουν τον
μεγαλειώδη χαρακτήρα του Έλληνα βασιλιά, την σοφία, την ευφυΐα και προπάντων
την δικαιοσύνη του Αλεξάνδρου.Όλα αυτά αποκαλύπτονται στο περισπούδαστο
σύγγραμμα της Μαριάνας Ιατροπούλου-Θεοχαρίδου «Ο Μέγας Αλέξανδρος στην Περσική Επική
Ποίηση», όπου αναλύει τα δύο μεγάλα περσικά έπη: Σαχ-Ναμέ βιβλίο των βασιλέων)
και το δεύτερο: Εσκαντέρ Νταμέ Έπος του Αλεξάνδρου).
Στο κεφ. Σ12 λέει ο Αλέξανδρος προς τους Πέρσες αξιωματούχους: «Ψάχνω να
βρω τους ισχυρούς που δυναστεύουν τους φτωχούς!». Επίσης, στο κεφ. Σ13 ο
Φερντοσί λέει: «Όταν ο Αλέξανδρος είπε αυτά τα ωραία λόγια, οι Ιρανοί
συμφώνησαν μαζί του. Επειδή ήταν πολύ δίκαια πράγματα και μίλησε σαν καλός
βασιλιάς, τον χαιρέτησαν λέγοντάς του «Μπράβο»!Στο κεφ. Σ35 ο Αλέξανδρος λέει
στους Βραχμάνους: «Τι μπορώ να κάνω για σας; Τι χρειάζεσθε; Δεν θέλω να είσαστε
φτωχοί, γι’ αυτό σκοπεύω να σας δώσω θησαυρούς από το ταμείο μου».Στο κεφ. Σ43
μετά την κατασκευή του τείχους Γωγ και Μαγώγ, οι προύχοντες του τόπου για να
εκφράσουν την ευγνωμοσύνη τους στον Αλέξανδρο: «Του έφεραν δώρα αμέτρητα, ό,τι
είχαν και δεν είχαν, αλλά ο Αλέξανδρος δεν δέχτηκε να πάρει τίποτε και ξεκίνησε
να φύγει. Και όλοι τον εθαύμασαν για το μεγάλο έργο του και τους λεπτούς του
τρόπους».
Ο Αλέξανδρος του Νιζαμί κατακτούσε για να φέρει την
δικαιοσύνη στις κατακτημένες περιοχές, κατακτούσε για να διώξει κάθε μορφή
καταπίεσης και απολυταρχίας από τις χώρες του πλανήτη. Γι’ αυτό το λόγο άλλωστε
ήταν πάντοτε έτοιμος να αλλάξει το πρόγραμμα και την πορεία του, προκειμένου να
βοηθήσει ανθρώπους καταπιεσμένους, ανθρώπους που έσπευδαν σ’ αυτόν για βοήθεια.
Από το ίδιο πνεύμα διαπνέεται όλο το έπος του Νιζαμί «Εσκαντέρ-Ναμέ» έπος του
Αλεξάνδρου). Παρά τις προσπάθειες δεν κατορθώσαμε να επισημάνομε κάποιο σημείο
από τις σφαγές»... που διέπραξε ο Αλέξανδρος... προς απογοήτευση των σημερινών
εκπροσώπων της παγκοσμιοποίησης...